Bütünleşik İletişim ve Telekomünikasyon Servisleri – BDH

Bütünleşik İletişim Hizmetleri

Deneyimli ve sertifikalı insan kaynağı ile kurulum, danışmanlık
ve kurulum sonrası bakım hizmetleri

Bütünleşik İletişim Hizmetleri Yapısı

Bütünleşik İletişim Hizmetleri güncel üretici sertifikalarını ihtiva eden deneyimli kadrosuyla müşterrilerimizin günümüz iletişim koşullarına ayak uydurabilmeleri amacı ile IP telefon, video konferans, çağrı merkezi, VoIP kurulum, danışmanlık ve kurulum sonrası bakım hizmetlerini sağlamaktadır.

Sahip olduğumuz sertifikalar;

CCIE Collaboration– Cisco Certified Internetwork Expert

CCNP Collaboration & Voice & RS– Cisco Certified Network Professional

CCNA Collaboration & Voice & RSRS – Cisco Certified Network Association

Installing Cisco Telepresence Video Immersive Systems

Cisco Telepresence Solution Specialist

Proje

Bakım Anlaşması

Danışmanlık

Analiz ve Raporlama

Uzaktan İletişim Hizmetleri

Yerinde İletişim

Sahip olunan Uzmanlık katmanları

Projelerde yer alan kadro seviyelerimiz

DANIŞMAN SEVİYESİ

Projelerde Teknik Proje Yönetimi yapan bu kişiler, ekibin en deneyimli kadrosu olmak ile birlikte, proje dizayn, teknik planlama, uygulama, proje dökümantasyonu adımlarında teknik yönetici pozisyonunda görev yapmaktadırlar. Projede icra edilen görevlerinin yanında Danışman ekip, bakım anlaşması sürecinde ve  BDH iç yapısında eskalasyon yapılan son seviye olup, üretici ile olan teknik ilişkilere de yön vermektedir.

UZMAN SEVİYESİ

Projelerde aktif rol alan bu kadromuz,  Danışman tarafından tasarlanan dizaynların projeye göre tamamının ya da belirli bir kısmının uygulanmasından sorumlu olmaktadır. Görev aldıkları projelerde, ihtiyaç oluşması halinde üretici ile ilgili süreçleri yönetir, raporlama tarafında gerekli bilgileri sağlarlar.   Proje icrasının yanı sıra bu ekibimizin diğer ağırlıklı hizmet alanı bakım anlaşmaları ve işletim hizmetlerinin yürütülmesidir. Sahip olduğumuz Türkiye genelindeki bakım anlaşmalarında, verilen hizmetlerin  devamlılığının sağlanmasında Uzman Seviyesinin çok büyük katkısı vardır.

UZMAN YARDIMCI SEVİYESİ

Uzman Yardımcı seviyesi, Bütünleşik İletişim Hizmetleri iç eğitim süreci ile görevine başlayan, gün be gün aldığı eğitimler ile seviyesini yükselten, öncelikle bakım anlaşmalı destek hizmetlerinde günlük arızaların giderilmesinden sorumlu olan uzman adaylarımızdır. Projenin içeriğine göre Uzman Yardımcı kadromuz da projelerde görev alabilmekte, bu anlamda da tecrübe kazanabilmektedirler.

Immersive Video Konferans Odaları

Standart video konferans deneyimlerinizi bir köşeye bırakmaya hazır mısınız? Sadece sertifikalı danışmanlarca kurulumu sağlanabilen Immersive Conference Rooms ile konferans görüşmelerinizi yüz yüze iletişim deneyimine dönüştürmeye bizler hazırız.
Bu hizmet kapsamında gerekli olan kurulum, kurulum öncesi site survey, ışık ve ses analizi, yetkili ekip raporunun hazırlanması ve kurulum sonrası desteğin verilmesi yetkin ekimizce sağlanabilmektedir.

Cisco Stadium Vision

Dünya’nın sayılı stadyumlarında bulunan Cisco Stadium Vision çözümü, Vodefone Park’ta kullanılmakta olup, Türkiye’de bu alanda da tek olan yetkin ekibimizce bakım sonrası desteği ve işletmenliği sağlanmaktadır.

Hosted Collaboration Systems

Dünyada sayılı operatörler tarafından temin edilebilen bu hizmet ile, merkezi data centerlarda bulunan UC çözümlerinin küçük ölçekli müşteri yapısından, büyük ölçekli müşteri yapısına kadar idamesi sağlanabilmektedir. Müşteriler merkezi sistemleri fiziki olarak konumlandırmak zorunda olmadan tüm Unified Communication hizmetlerinden bulut hizmet olarak faydalanabilmektedir. Türkiye’de tek olan Cisco Hosted Collaboraton System’in Türkiye’deki tek bakım sonrası ve işletim desteği, alanında tek olan ekibimizce temin edilmektedir.