Çözüm ve Program Yönetimi – BDH

KURUMSAL ÇÖZÜMLER

Proje öncesinde ve süresince teknik ekiplerimizi koordine ediyor,
müşterilerimize uçtan uca destek veriyoruz.

BDH Çözüm ve Program Yönetimi

Teknolojik altyapı ve saha çözümlerinden, profesyonel ve yönetilen hizmetler uygulamalarına kadar sektörden bağımsız, özel ve dikey çözümlere kadar geniş bir ürün yelpazesi ile BDH çözümlerini size sunar.
BDH Çözüm Yönetimi

BDH çözüm ekibi, firmalar ve Netaş’tan gelen servis taleplerini alır ve en uygun çözümü oluşturarak müşteriye sunar. Beklenen hizmeti uygun SLA’lar çerçevesinde müşteri ile ortaklaşa kararlaştırıp proje haline getirir ve operasyon birimlerine aktarır. Hizmetin başarılı bir şekilde başlamasını sağlamakla sorumludur.

BDH Proje Yönetimi

BDH’ın vermeyi üslendiği entegrasyon, altyapı ve yazılım projelerinin entegrasyon, kapsam, zaman, maliyet, kalite, proje ekibi yönetimi, iletişim, risk ve satın alma yönetiminin ve varsa dış kaynak seçimi ve yönetiminden, fırsatın, gerçekleşmesinden itibaren, projenin başlatılması, planlaması, yürütmesi, kapatılması ve izleme&kontrol süreçlerini tamamını müşteri odaklığı, tecrübeli, yenilikçi ekibi ile PMI ve ITIL metedolojilerine uygun şekilde yapar.

• Çözümün oluşturulmasından hizmet yönetimine kadar, müşteri odaklılık kültürü ile tüm çalışanları ve İş ortakları ile birlikte müşteri memnuniyeti sağlayacak kalitede hizmetleri, sürekli geliştirerek sunuyor.

• Güçlü iletişim, doğru kaynak kullanımı, doğru zaman yönetimi becerilerini kullanarak sonuç odaklılık ilkesi ile hizmet kalitesini daima iyileştirmek ve yükseltmek hedefi ile ilerliyor.

• Kaynakların ve sorumlulukların paylaşılarak yaptığı işten zevk alan, mutlu olan ve bu sayede bireysel performansı güçlü çalışanları ile birlikte hem takımdaş hem de kurumdaş ruhunu sağlıyor.

• İş süreçlerinizin otomasyonunu, iyileştirilmesi ve dijitalleşmesini sağlayarak, değerli kaynaklarınızı verimli şekilde kullanmanıza olanak sağlıyor.

Entegrasyon

Yazılım projelerinin entegrasyonu

Maliyet

Zaman

Kalite

Proje ekibi yönetimi

İstanbul’un Yeni Havalimanı

Yeni havalimanını kapsayacak kablolu ve kablosuz alan ağlarının kuruluşu ve 5 yıl işletilmesi ve tüm havalimanının altyapısında kullanılacak olan “Veri Merkezi Bulut Otomasyon Sistemi”nin kurulumu, 3 yıl işletilmesi ve 5 yıl bakım-onarım hizmetlerinin sağlaması BDH tarafından gerçekleştiriliyor.

Hastane Bilgi Yönetim Sistemi

Hastane içinden veya dışından her türlü veri alışverişinde bulunulabilmesi için Türkiye’de bilişim altyapısınının kurulumunu gerçekleştirdiğimiz, Yozgat, Adana ve Elazığ şehir hastanelerinde teknolojik altyapının, işletme, bakım, destek ve operasyon hizmetini veriyoruz.

Uluslararası Projeler

Cezayir’in ve Afrika’nın en büyük, dünyanın ise 11. büyük petrol şirketi Sonatrach’ın dijital dönüşümü için Netaş tarafılan yürütülen proje çerçevesinde 5 ayrı şehirde toplam 6 veri merkezinin, kurulması ve devreye alınmasını gerçekleştiriyoruz.

BDH Hizmet Yönetimi

Servis seviyeleri ve müşteri memnuniyeti başta olmak üzere, sorumluluğunda olan hizmetleri, tanımlı performans hedefleri, kılavuzlar, prosedürler ve sözleşme koşullarına uygun olarak, hedeflenen bütçe dahilinde yönetmek, yürütüldüğünü izlemek ve denetlemekten sorumludur.
BDH Süreç ve Dijitalizasyon Yönetimi

BDH tarafından verilen satış sonrası hizmetlerin ve şirket içindeki iş akışları ve prosedürlerin sürekli iyileştirilmesini sağlamak için sonuç ve süreç odaklı çalışan ekibi ile RPA, yapay zeka ve makine öğrenimi gibi son teknolojileri kullanarak yönetim danışmanlığı yapıyor.

BDH süreç yönetim danışmanları, müşterilerine verdiği hizmetin verimliliğini artırmak üzerine konumlanan veri analitiği ve veri bilimcisi ekibi ile kokpitler, raporlar, gösterge ve veri görselleştirme ile müşterilerine ileriye yönelik öngörüler ve raporlar sağlayarak, karmaşık problemlerin çözümlenmesi de dahil olmak üzere bir çok yenilikçi ve ileri teknolojiler üzerinde çalışıyor.

Program, proje yönetimi ve çözümlerimiz hakkında