İNSAN KAYNAKLARI

Müşteri, çalışan ve iş yapma kültürümüz

İnsan Kaynakları Politikamız

Kişisel ve profesyonel kariyer hedeflerinize ulaşırken; müşteri, çalışan ve iş yapma kültürümüz, yeni teknolojiler üzerinde hizmet üretmeye odaklanmış dünyayı değiştiren teknoloji politikalarımız.
1. Değişim

1. Değişim

Değişime ayak uydurma becerimiz,

2. Müşteri

2. Müşteri

Müşteri, çalışan ve iş yapma kültürümüz

3. Teknoloji

3. Teknoloji

Yeni teknolojiler üzerinde hizmet üretmeye odaklanmış politikalarımız.

Kariyer Fırsatları

İnsan gücü planlamamızı yıllık olarak yapıyoruz. Bu planları belirli aralıklarla güncelleştiriyor ve işe alımlarımızı gerçekleştiriyoruz. Açık pozisyonlarımızın doldurulmasında öncelikli olarak iç kaynaklarımıza (şirket çalışanlarımıza) yöneliyoruz. Eleman ihtiyaçlarının iç kaynaklarımızdan karşılanamaması durumunda aşağıdaki bağlantılardan ya da info@bdh.com.tr mail adresine yapılan başvurulardan yararlanarak işe alımlarımızı gerçekleştiriyoruz.

Ücretlendirme ve Yan Haklar

Rekabetçi ücretlendirme politikamızla; bir yandan yetenekli kişileri bünyesine katarken, bir yandan da mevcut çalışanlarımızın bağlılığını yüksek tutmayı ve mutlu bir çalışma ortamı yaratmayı amaçlıyoruz. Ücret yönetimi ve yan haklar sisteminde belirlemeler yapılırken; ‘Pozisyon gereklilikleri’, ‘şirket/ekip içi denge’ ve ‘piyasa verileri’ni dikkate alıyoruz.
Sosyal Haklar
  • İşe girdiği tarihten itibaren BDH çalışanlarına Özel Sağlık Sigortası başlatılır (Part-time,Telekom Saha Hizmetleri ve POS operasyonlarında çalışanlar bu kapsam dışındadır)
  • Kadın çalışanlar, bebek doğumundan itibaren ilköğretime başlayana dek Kreş Yardımı uygulamasından faydalanabilmektedir.
  • Tüm BDH çalışanları için doğum, evlilik ve vefat yardımı uygulamaları bulunmaktadır.
  • Araç zimmeti yapılmış çalışanlar haricinde tüm çalışanlara yol ücreti ödemesi yapılır.
  • Çalışanlara öğle yemeği için yemek kartı verilmektedir. Yemekhane hizmeti bulunan lokasyonlardaki çalışanlar yemekhane hizmetinden faydalanır.
Sosyal Olanaklar
  • Gönüllü şirket çalışanları tarafından oluşturulan Hiperaktif grubu geziler, yemekler, spor turnuvaları, kültür ve sanat etkinlikleri gibi çeşitli sosyal faaliyetler düzenlemektedir.
Ücret Yapısı
  • BDH’ta brüt ücret sistemi uygulanmaktadır. Yıllık 12 maaş olarak ödenen sabit brüt ücretin yanı sıra şirket ve bireysel hedefler doğrultusunda performans değerlendirme sonuçlarına bağlı olarak performans primi sistemi uygulaması vardır.
1150
ÇALIŞAN
194
BT SERTİFİKALI ÇALIŞAN
160
MÜHENDİS

Performans Yönetimi

BDH olarak, yüksek müşteri memnuniyeti, verimlilik, dinamiklik, ekip başarısı, iletişim becerisi ve kurum kültürüne inanıyor, tüm çalışanlarımızdan bunlara en üst düzeyde uymalarını bekliyoruz.
Maliyet

İşin sahiplenilmesini sağlayarak maliyetleri azaltmak,

Performans

Performansı yüksek olan çalışanlara yüksek ücret ödemek,

Performans Yönetimi

Şirket hedefleri doğrultusunda belirlenmiş bütçe, kişisel ve yetkinlik hedeflerine ulaşma yolunda performansların ölçülmesi, değerlendirilmesi ve geri bildirimlerin yapılması süreçlerini kapsıyor.

Operasyon

Operasyonu daha verimli bir şekilde yürütmek

Değerlendirme

Performans değerlendirmeleri aylık ve yıllık olmak üzere departman bazında iki ayrı şekilde uygulanıyor.

Hedef

Şirket içindeki motivasyonun arttırılması ve hedefe dayalı çalışmaların sağlanmasına yönelik etkin bir performans sisteminin ilkelerini, içeriğini, uygulama ve geliştirme yöntemlerini tanımlamak amacıyla yapılıyor.

STAJ
OLANAKLARI

Potansiyel çalışma arkadaşları olarak gördüğümüz gençlerin kariyer basamaklarının ilk adımı olan staj dönemlerinde şirket olarak yanlarında oluyoruz. Bu doğrultuda, öğrencilere yaz ve kış dönemi staj olanakları sunuyoruz.

Yaz Dönemi

Üniversitelerin 3. ve 4. sınıflarında öğrenim gören ve staj yapmak isteyen öğrenciler için yaz dönemlerinde staj imkanımız bulunuyor.

Kış Dönemi

Kış dönemi için lise öğrencileri değerlendiriliyor. Meslek ve ticaret lisesi öğrencileri için okul döneminde staj imkanımız bulunuyor.

Staj başvuru formu indirmek için tıklayınız
Eğitim Faaliyetleri

BDH’ta çalışanların kurumun amaç, politika, hedef ve stratejileri doğrultusunda genel ve mesleki bilgisinin arttırılmasına, bireysel bilgi ve yeteneklerinin geliştirilmesinin sağlanmasına yönelik bir eğitim sistemi var.

Eğitim faaliyetleri, kişinin veya görevin ihtiyaçları göz önünde tutularak, performans değerlendirme sonuçlarına, sahip olunması gereken yetkinliklere, müşteri taleplerine, kariyer ve yedekleme planına, iş tanımına uygun olarak belirleniyor, yürütülüyor ve değerlendiriliyor.

İşe yeni başlayan çalışanlarımız için, görevlerine başlamadan önce şirketi detaylı olarak tanımalarını sağlamaya yönelik olarak, Oryantasyon Eğitimi düzenleniyor.

Yıllık olarak belirlenen yetkinlik hedefleri doğrultusunda yıllık eğitim planları yapılarak planlar doğrultusunda toplu ve bireysel eğitimler düzenleniyor.

Ayrıca yıl içinde personelimizin ve şirketimizin ihtiyaçları doğrultusunda gelen teknik eğitim talepleri değerlendirilip bu yönde eğitimler düzenleniyor.

Ödüllendirme

Şirketin ödül prosedürüne uygun olarak, belirlenmiş kriterler doğrultusunda, yıl içerisinde belirli periyodlarda çalışanlarımızı ödüllendiriyoruz.

bdh-odul2