BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş
  • SAHA VE DESTEK HİZMETLERİ
    • Sistem Destek Hizmetleri
    • Akıllı Stadyum Kurulumları
    • Outsource
    • Çağrı Yönetimi
  • DİJİTAL DÖNÜŞÜM
    • Profesyonel Hizmetler
      • Profesyonel Hizmetler Hakkında
      • Ağ Veri İletişimi Servisleri
      • Ağ Güvenliği Yönetim ve Danışmanlık Servisleri
      • Bütünleşik İletişim ve Telekom. Servisleri
        • Bütünleşik İletişim ve Telekomünikasyon Hakkında
        • Bütünleşik İletişim Hizmetleri
        • Operatör Ses Servisleri
        • Operatör Transmisyon Servisleri
      • Kurumsal Sistemler ve Danışmanlık Servisleri
    • Yönetilen Hizmetler
  • ÇÖZÜM VE PROGRAM YÖNETİMİ
  • GARANTİ HİZMETLERİ
    • Üretici Garanti Hizmetleri Hakkında…
    • HP Onarım Hizmetleri
    • Lenovo Onarım Hizmetleri
    • Samsung Onarım Hizmetleri
    • Xiaomi Onarım Hizmetleri
    • Apple Onarım Hizmetleri
    • Zebra Onarım Hizmetleri
    • ViewSonic Onarım Hizmetleri
    • Dell Onarım Hizmetleri
    • Realme Onarım Hizmetleri
    • Tecno Onarım Hizmetleri
    • Vivo Onarım Hizmetleri
    • ZTE Onarım Hizmetleri
    • Omix Onarım Hizmetleri
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İnsan Kaynakları
    • Medya
    • Aydınlatma Metni
    • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın
    • Şubeler
    • Onarım Durumu Sorgulama
    • Müracaat Sorgulama
  • NETAŞ
BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş
  • SAHA VE DESTEK HİZMETLERİ
    • Sistem Destek Hizmetleri
    • Akıllı Stadyum Kurulumları
    • Outsource
    • Çağrı Yönetimi
  • DİJİTAL DÖNÜŞÜM
    • Profesyonel Hizmetler
      • Profesyonel Hizmetler Hakkında
      • Ağ Veri İletişimi Servisleri
      • Ağ Güvenliği Yönetim ve Danışmanlık Servisleri
      • Bütünleşik İletişim ve Telekom. Servisleri
        • Bütünleşik İletişim ve Telekomünikasyon Hakkında
        • Bütünleşik İletişim Hizmetleri
        • Operatör Ses Servisleri
        • Operatör Transmisyon Servisleri
      • Kurumsal Sistemler ve Danışmanlık Servisleri
    • Yönetilen Hizmetler
  • ÇÖZÜM VE PROGRAM YÖNETİMİ
  • GARANTİ HİZMETLERİ
    • Üretici Garanti Hizmetleri Hakkında…
    • HP Onarım Hizmetleri
    • Lenovo Onarım Hizmetleri
    • Samsung Onarım Hizmetleri
    • Xiaomi Onarım Hizmetleri
    • Apple Onarım Hizmetleri
    • Zebra Onarım Hizmetleri
    • ViewSonic Onarım Hizmetleri
    • Dell Onarım Hizmetleri
    • Realme Onarım Hizmetleri
    • Tecno Onarım Hizmetleri
    • Vivo Onarım Hizmetleri
    • ZTE Onarım Hizmetleri
    • Omix Onarım Hizmetleri
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda
    • İnsan Kaynakları
    • Medya
    • Aydınlatma Metni
    • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • İLETİŞİM
    • Bize Ulaşın
    • Şubeler
    • Onarım Durumu Sorgulama
    • Müracaat Sorgulama
  • NETAŞ
Blog
BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş / Genel / Smax
Şub 22

Smax

  • 22 Şubat 2023
  • Hakan Dansık
  • Genel

BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş., kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır.



Amacımız; 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu”nun 10. maddesi gereğince ve sizlerin memnuniyeti doğrultusunda, kişisel verilerinizin alınma şekilleri, işlenme amaçları, paylaşılan kişiler, hukuki nedenleri ve haklarınız konularında sizi en şeffaf şekilde bilgilendirmektir.



 



a) Veri Sorumlusu





6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak BDH Bilişim Destek Hizmetleri A.Ş. (“BDH”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda toplanacak ve işlenebilecektir.





b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği





BDH tarafından, müşterileri, çalışanları, potansiyel müşterileri, çalışan adayları, iş ortakları ve tedarikçileri gibi taraflardan, kimlik bilgisi, iletişim bilgisi, müşteri bilgisi, müşteri işlem bilgisi, işlem güvenliği bilgisi, hukuki işlem ve uyum bilgisi ile pazarlama satış bilgisi gibi kategorilerde kişisel veri toplanabilmektedir.



Aşağıdakilerle sınırlı kalmamak ve kanun gereklerine uygun olmak kaydıyla toplanan kişisel verileriniz;



BDH ürün ve hizmetlerinin sizlere sunulabilmesini teminen, ürünlerin ücretlendirilmesi ve faturalandırılması, ürünlerin ve hizmetlerin satışı, satın alınan ve/veya kullanılan ürün ve hizmetlerle ilgili talep ettiğiniz işlemlerin gerçekleştirilmesi ve takibinin sağlanması, ürünlerin teslimi, kurulum, bakım, onarım vb. satış sonrası servis hizmetlerinin yerine getirilmesi,



Gümrük operasyonları, üretim ve/veya operasyonları süreçlerinin planlanması ve icrası, tedarik zinciri yönetiminin planlanması ve icrası, müşteri ilişkileri yönetim süreçlerinin planlanması ve icrası,



Çağrı merkezi, resepsiyon hizmetleri, arızalı ürün iadesi, bakım onarım hizmeti, yerinde onarım hizmetleri, müşteri bilgilendirme hizmetlerinin planlanması ve icrası,



Danışmanlık hizmetleri, Bakım, destek ve raporlama hizmetlerinin planlanması ve icrası,



Sizlere karşı olan yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi, kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi ve sair yükümlülüklere uymak,



Hizmet ve ürünlerin kalitesinin artırılmasına yönelik yapılacak olan satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak size özel tanıtım, reklam, kampanya, indirim, fayda, koşul, ücretlendirme, avantajlar ve diğer faydaları sunmak, bunlara ilişkin sizlerle iletişime geçilmesi,



Bilgi işlem gereksinimleri, sistemsel yapısı, alınan bilgi işlem destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurmak,



Satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak trafik ölçümleme, istatistiki analizler, Segmentasyon/profilleme ve CRM çalışmalarını yürütmek,



Müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi ve artırılması, şikâyet yönetimi, yeni hizmet ve ürünler ile ilgili görüş ve önerilerinizi almak, sorun-hata bildirimlerinizi almak, ürün ve hizmetlere, şikayet ve taleplerinize yönelik tarafınıza bilgi vermek,



Siparişlerinizi almak, ödeme işlemlerinizi gerçekleştirmek, 3. kişiler ile lojistik iş birliği sağlayıp ürün gönderimini sağlamak, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek, online davranışsal reklamcılık ve pazarlama, müşteri portföy yönetimi, hizmet kalitesinin ölçülmesi ve geliştirilmesi, iletişim, optimizasyon, denetim, risk yönetimi ve kontrol, promosyon, analiz, ilgi alanları belirleme, skorlama, profilleme, pazarlama, satış, reklam, iletişim



Karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, modelleme, mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve/veya geliştirmeleri, kişisel verilerinizi BDH’a açıklamanıza konu olan BDH ana sözleşmesinde yazılı olan işleri düzenleyen kanun ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunulacak her türlü ürün ve hizmetlerde kullanılmak,



Resmî kurumlarca öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak, sözleşmelerin gerekliliklerini yerine getirmek ve bu hizmetlerden faydalanılmasına ilişkin olarak BDH’ın tabi olduğu yasal yükümlülükleri ifa etmek,



BDH’ın ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması amacı doğrultusunda; BDH tarafından yürütülen finans operasyonları, iletişim, pazar araştırması ve sosyal sorumluluk aktiviteleri, satın alma operasyonları (talep, teklif, değerlendirme, sipariş, bütçelendirme, sözleşme), şirket içi sistem ve uygulama yönetimi operasyonları, hukuki operasyonları yönetmek



Kitle Kaynak (Crowdsourcing) çalışmalarında iletişim, görevlendirme ve ödeme işlemleri için kullanmak,



Resmi makamlardan veya sizlerden gelen talepleri incelemek, değerlendirmek ve yanıtlamak,





amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.



c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği



Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi ile sınırlı olmak üzere;



BDH’ın iş ortaklarına, hissedarlarına, iştiraklerine,



Vergi Usul Kanunu, Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı, Sayıştay, Suç Gelirlerinin Aklanmasının Önlenmesi Hakkında Kanun, Karaparanın Aklanmasının Önlenmesine Dair Kanun, Türk Ticaret Kanunu, Borçlar Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlara,



Kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, idari merciler ve yasal mercilere,



Yurtdışı şirketlerine ve iştiraklerine,



Danışmanlar, denetçiler, avukatlar ve hizmet alınan diğer üçüncü kişilere,



Ürün/hizmet karşılaştırma, analiz, değerlendirme, reklam ve yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesinde hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız gerçek veya tüzel kişilere, program ortağı kurum ve kuruluşlara, müşterilerimize gönderdiğimiz iletilerin gönderilmesi konusunda anlaşmalı olduğumuz kurumlara, verilen siparişlerin size teslimini gerçekleştiren kargo şirketlerine 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.



 



c) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi





Kişisel verileriniz BDH Genel Müdürlük, anlaşmalı internet siteleri üzerinden yapılmış olan başvurular, destek hizmeti verdiğimiz / aldığımız sair kurumlar ile her türlü mevzuat veya sözleşme dahilinde işlem yapılan gerçek ve / veya tüzel kişiler, bayiler, kısa mesaj ve elektronik posta, sesli yanıt sistemi, internet sitemiz ve mobil uygulamamız, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya hesaplarımız gibi mecralardan sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar başta olmak üzere;



BDH tarafından yasal mevzuat çerçevesinde yukarıda belirtilen amaçlarla, sözleşmenin ifası dahilinde toplanmaktadır.



d) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun’un 11. Maddesinde Sayılan Hakları



Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi aşağıda düzenlenen yöntemlerle iletmeniz durumunda BDH talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Verilecek cevapta on sayfaya kadar ücret alınmayacaktır. On sayfanın üzerindeki her sayfa için 1 Türk Lirası işlem ücreti alınacaktır. Başvuruya cevabın CD, flash bellek gibi bir kayıt ortamında verilmesi halinde şirketimiz tarafından talep edilebilecek ücret, kayıt ortamının maliyetini geçmeyecektir.



Bu kapsamda kişisel veri sahipleri;



Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,



Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,



Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,



Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,



Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,



6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,



İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,



Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.





Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanma ile ilgili talebinizi, 6698 sayılı Kanunu’nun 13. maddesinin 1. fıkrası ve 30356 sayılı ve 10.03.2018 tarihli Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ gereğince Türkçe ve yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza ya da BDH’a daha önce bildirilen ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle iletebilirsiniz. Başvurularda sadece başvuru sahibi kişi hakkında bilgi verilecek olup diğer aile fertleri ve üçüncü kişiler hakkında bilgi alınması mümkün olmayacaktır. BDH’ın cevap vermeden önce kimliğinizi doğrulama hakkı saklıdır.



Başvurunuzda;



Adınızın, soyadınızın ve başvuru yazılı ise imzanızın,



Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları için T.C. kimlik numaranızın, yabancı iseniz uyruğunuzun, pasaport numaranızın veya varsa kimlik numaranızın,



Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresinizin,



Varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon ve faks numaranızın,



Talep konunuzun,





bulunması zorunlu olup varsa konuya ilişkin bilgi ve belgelerin de başvuruya eklenmesi gerekmektedir.



Yazılı olarak yapmak istediğiniz başvurularınızı, gerekli belgeleri ekleyerek veri sorumlusu olarak Şirketimizin Yenişehir Mah. Osmanlı Bulvarı No:11 34912 adresine verebilirsiniz. Başvuru formuna buradan erişebilirsiniz.



E-posta yoluyla yapmak istediğiniz başvurularınızı netas@hs02.kep.tr KEP adresimize yapabilirsiniz. E-posta yoluyla yapmak istediğiniz başvurularınızı kvkk@bdh.com.tr e-posta adresine yapabilirsiniz.



Talebinizin niteliğine göre kimlik tespitine olanak sağlayacak bilgi ve belgelerin eksiksiz ve doğru olarak tarafımıza sağlanması gerekmektedir. İstenilen bilgi ve belgelerin gereği gibi sağlanmaması durumunda, BDH tarafından talebinize istinaden yapılacak araştırmaların tam ve nitelikli şekilde yürütülmesinde aksaklıklar yaşanabilecektir. Bu durumda, BDH kanuni haklarını saklı tuttuğunu beyan eder. Bu nedenle, başvurunuzun talebinizin niteliğine göre eksiksiz ve kimlik tespitinin yapılması amacıyla istenilen bilgileri ve belgeleri içerecek şekilde gönderilmesi gerekmektedir.


Yükleniyor
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • Pinterest
  • Google+
  • LinkedIn
  • E-Mail

About The Author

Comments are closed.

Son Yazılar

  • Smax

Son yorumlar

    Arşivler

    • Şubat 2023

    Kategoriler

    • Genel

    Üst veri

    • Giriş
    • Kayıt akışı
    • Yorum akışı
    • WordPress.org

    Bir Netaş şirketi olan BDH (Bilişim Destek Hizmetleri), Bilişim Teknolojilerinin farklı alanlarında uzman olan deneyimli ve sertifikalı hizmet ekibiyle, tüm Türkiye’deki müşterilerine erişiyor.

    HIZLI MENÜ

    ANASAYFA
    REFERANS PROJELER
    GARANTİ HİZMETLERİ
    SAHA ve DESTEK HİZMETLERİ
    PROFESYONEL HİZMETLER
    YÖNETİLEN HİZMETLER
    YAZILIM ÜRÜN ve HİZMETLERİ
    BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
    İLETİŞİM

    Genel Müdürlük

    BDH – Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş. Bağlarbaşı Mahallesi, Cemal Bey Caddesi No:110, 34844 Maltepe / İstanbul Phone: +90 (216) 500 17 00 Fax: +90 (216) 305 34 65 E-Mail: info@bdh.com.tr
    Kişisel Verilern Korunması Kanunu Aydınlatma Metni  I   Aydınlatma Metni  I  Tüm hakları saklıdır ©2024
    Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş. bir şirketidir.
    KVKK Form Onay
     

     

     

    İŞ BAŞVURULARINDA ALINAN BİLGİ VE KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME

     

    Veri Sorumlusu:

     

    Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş.

     

    Bağlarbaşı Mahallesi, Cemal Bey Caddesi No:110, 34844 Maltepe / İstanbul

     

    İşbu Aydınlatma Metni, Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş. (“BDH”) olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili mevzuat kapsamında sizlere sunduğumuz hizmetler sırasında kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılması ile ilgili sizleri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.

     

    1. KİŞİSEL VERİLERİNİZİN TOPLANMA YÖNTEMİ, HUKUKİ SEBEBİ VE İŞLEME AMAÇLARI:[LS1]

    Şirketimiz tarafından, ilgili kişilerin aşağıdaki tabloda belirtilen kişisel verileri basılı veya çevrimiçi elektronik formlar, ilgili kişinin beyanı, e-posta, LinkedIn, kariyer.net ve internet sitesi sistemleri aracılığıyla elde edilmektedir.

     

    Kişisel verileriniz Şirketimiz tarafından aşağıdaki amaçlar ve hukuki sebepler ile KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işlenecektir:

     

    Veri Kategorisi Hukuki Sebep İşleme Amacı
     

    Kimlik

     

     

     

    Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi)

     

    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

     

    • –       Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    • –       Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

     

    İletişim

     

     

     

    Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi)

     

    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

    • –       Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    • –       Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    İşlem Güvenliği  

    Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi)

    • –       Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       Erişim Yetkilerinin Yürütülmesi
    • –       Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi
    • –       Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    Mesleki Deneyim Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi)

     

    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

    • –       Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    • –       Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    Görsel ve İşitsel Kayıtlar (Yalnızca fotoğraflı özgeçmiş ilettiğiniz takdirde görsel ve işitsel kayıt verileriniz işlenmektedir.) Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (KVKK m. 5 f. 2 c bendi)

     

    Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

    İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi)

    • –       Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme Ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
    • –       İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
    • –       Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

     

    1. KİŞİSEL VERİLERİN AKTARILDIĞI TARAFLAR VE AKTARIM AMAÇLARI: [LS2]

     

    Kişisel verileriniz; KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aşağıda yer verilen üçüncü taraflara ve belirtilen amaçlarla aktarılabilecektir:

     

    Üçüncü Taraf Veri Kategorileri Aktarımın Hukuki Sebebi
     

     

     

    İş Ortağı, İştirakler, Bağlı Ortaklıklar, Topluluk Şirketleri ve Tedarikçiler

    Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği, Mesleki Deneyim, Görsel ve İşitsel Kayıtlar
    • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi)
    • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)
    • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 f bendi)

     

    Yetkili Kamu Kurum ve Kuruluşları 

     

    Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği, Mesleki Deneyim, Görsel ve İşitsel Kayıtlar
    • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi)
    • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

    Gerçek ve Özel Hukuk Tüzel Kişileri Kimlik, İletişim, İşlem Güvenliği, Mesleki Deneyim, Görsel ve İşitsel Kayıtlar
    • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 ç bendi)
    • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması (KVKK m. 5 f. 2 e bendi)

     

     

     

     

    1. KİŞİSEL VERİ SAHİBİNİN 6698 SAYILI KANUN’UN 11. MADDESİNDE SAYILAN HAKLARI

     

    Kişisel verileriniz ile ilgili başvuru ve taleplerinizi;

     

    • Islak imzalı ve kimlik fotokopisi Bağlarbaşı, Cemal Bey Cd. No:110, 34844 Maltepe/İstanbul adresine göndererek,
    • Geçerli bir kimlik belgesi ile birlikte BDH’a Defterdar Mahallesi Otakçılar Caddesi No:70/1 34050, Eyüpsultan/İstanbul adresinden şahsen başvurarak,
    • Mobil imza veya güvenli elektronik imza ile imzalayıp kvkk@bdh.com.tr adresine e-posta gönderilerek,
    • Kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza ya da mobil imza kullanmak suretiyle bdh@hs02.kep.tr kayıtlı elektronik posta (KEP) adresine göndererek,

     

    BDH’a iletebilirsiniz.

     

    Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ uyarınca, İlgili Kişi’nin, başvurusunda ad, soyad, başvuru yazılı ise imza, T.C. kimlik numarası, (başvuruda bulunan kişinin yabancı olması halinde pasaport numarası), tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi, varsa bildirime esas elektronik posta adresi, telefon numarası ve faks numarası ile talep konusuna dair bilgilerin bulunması zorunludur.

     

    İlgili Kişi, yukarıda belirtilen hakları kullanmak için yapacağı ve kullanmayı talep ettiği hakka ilişkin açıklamaları içeren başvuruda talep edilen hususu açık ve anlaşılır şekilde belirtilmelidir. Başvuruya ilişkin bilgi ve belgelerin başvuruya eklenmesi gerekmektedir.

     

    Talep konusunun başvuranın şahsı ile ilgili olması gerekmekle birlikte, başkası adına hareket ediliyor ise başvuruyu yapanın bu konuda özel olarak yetkili olması ve bu yetkinin belgelendirilmesi (vekâletname) gerekmektedir. Ayrıca başvurunun kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliği doğrulayıcı belgelerin eklenmesi gerekmektedir. Yetkisiz üçüncü kişilerin başkası adına yaptığı talepler değerlendirmeye alınmayacaktır.

     

    Kişisel verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi halinde, gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz adrese elektronik posta veya posta yolu başta olmak üzere eğer mümkünse talebin yapıldığı usul vasıtasıyla size iletilir.

     

    BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ SAN. TİC. A.Ş.

     

     

     

     

    BİLİŞİM DESTEK HİZMETLERİ SAN. TİC. A.Ş. ’YE YAPILAN İŞ BAŞVURULARINDA ALINAN BİLGİ VE KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ HAKKINDA MUVAFAKATNAME

     

    İşbu Açık Rıza Beyanı ile tarafımdan vermiş olduğum açık rızanın herhangi bir zamanla sınırlı olmayarak geri çekilebileceği bilgisi tarafıma verilmiş olarak;

     

    Özgeçmişimin paylaşılması ve mülakat esnasında paylaşmış olduğum kişisel verilerimin görüşülen pozisyon için olumsuz olması halinde 2 yıl süresince Bağlarbaşı Mahallesi, Cemal Bey Caddesi No:110, 34844 Maltepe / İstanbul mukim Bilişim Destek Hizmetleri San. Tic. A.Ş. tarafından ileride oluşabilecek uygun pozisyonlar için değerlendirilmek amacıyla işlenmesine,

     

    AÇIK RIZA VERMEK SURETİYLE MUVAFAKAT ETTİĞİMİ KABUL, BEYAN VE TAAHHÜT EDERİM.